Стејт департмент је почео лов на руске медије

Недеља, 9 Август, 2020 - 09:55

Геополитика.ру се нашла на списку непријатељских медија Стејт департмента Сједињених држава.

Стејт департмент је представио извештај о “екосистему руске пропаганде и дезинформација”, у коме се критикују алтернативни медији. Ово је специјални извештај Центра за глобалне везе, а назван је “Стубови дезинформације и пропаганде у Русији.”

“Наш извештај је заснован на доступним информацијама, како бисмо међународној заједници саопштили више о ономе што сматрамо да су стубови (пет стубова) руске дезинформације. То су: прво, званичне владине поруке и саопштења; друго – глобални извештаји и поруке које финансира држава; треће, гајење поверљивих извора; четврто, вепонизација (weaponization) друштених мрежа; пето, ширење дезинформација у киберпростору. На тај начин, све комбинације ових платформи и тактика представља екосистем у коме различити елементи потпомажу један другоме”, тврди се у извештају.

У документу се спомињу портали: Geopolitica.ru, News Front, Strategic Culture Foundation, Global Research."

“Један од вебсајтова који је идентификован је Геополитика.ру. Води га познати руски ултра-десни идеолог Александр Дугин, који је под санкцијама Сједињених држава, због регрутовања бораца за подршку сепаратистима у Украјини, који уживају руску подршку. Али, опет, са ових сајтова није није јасно коме они припадају, што и јесте намера Русије. Замагљеност је у основи начин прања дезинформацијских наратива како би се они ширили далеко и широко.“

На извештај је већ реаговала Амбасада Руске Федерације у Вашингтону, називајући га покушајем да се угуше понуде Москве о сарадњи Сједињеним државама. Руска амбасада је, такође, приметила да се Стејт департменту "никако не допада постојање алтернативних извора информација."

Ово је још један део активне кампање глобалиста из Стејт департмента против Александра Дугина и антилибералних медија. Како смо раније писали, Google и Youtube су без претходног упозорења избрисали Дугинов филозофски канал, као и канале: Geopolitica.ru, Paideuma, Tsargrad TV. Поред тога, избрисани су и налози бројних анти-глобалиста, без разлога и без права да се поново успоставе. Редакција портала ово сматра наставком непрекидног притиска на алтернативне изворе информација који не прихватају и не признају неолиберални програм и униполарни свет.